De sleutel!! - Reisverslag uit Masqat, Oman van Hilly-Bonne Stienstra - WaarBenJij.nu De sleutel!! - Reisverslag uit Masqat, Oman van Hilly-Bonne Stienstra - WaarBenJij.nu

De sleutel!!

Door: Hilly en Bonne

Blijf op de hoogte en volg Hilly-Bonne

14 Januari 2012 | Oman, Masqat

De weblog verhaaltjes volgden elkaar wel heel snel op, dat heb je als de PC een eigen leven leidt. En ja, we hebben sinds 1 januari de sleutel van ons appartement, maar het wachten was op de airco’s. Gisteren was de laatste smoes….ze staan op de vrachtauto maar we hebben geen chauffeur. Bonne zei, wacht maar even ik kom eraan dan rijd ik ze er wel even heen. Want een vrachtwagen is natuurlijk opschepperij, het is een gewoon busje. En zowaar vanmorgen (natuurlijk in een busje) zijn de airco’s aangekomen. Dus nu komt het volgende traject, meubels en witgoed, ik hoop dat zij wel een chauffeur hebben. Ach ja, we zitten in ons vakantiehuisje en laten het mooi over ons heenkomen. Gelukkig zit beneden een heel goed restaurant en die kennen ons ook al. Vandaag is Beatrix hier aangekomen, ze is eerst naar Abu Dhabi geweest (2 dagen) om een moskee te bezichtigen en hier is ze ook 3 dagen en raad eens? Jawel, hoor een moskee bezichtigen. Maar ik zag hier op het nieuws dat ze gelukkig een hoofddoekje mee had. De moskee hier is kolossaal groot, we zijn er nog niet geweest, maar er ligt een tapijt waar 600 vrouwen, 4 jaar aan geknoopt hebben.
De stoet reed vlak langs ons appartement en sliert zwarte auto’s met voor en achter een politieauto. Bonne’s baas moest met nog meer bedrijven uit Nederland een intentieverklaring tekenen omdat hij hier een nieuwe uitbreiding van zijn bedrijf op gaat zetten.

• 14 Januari 2012 - 09:07

Trea:

heb je nog wel ff naar Beatrix en de rest gezwaaid??

straks in jullie eigen plekje en genieten/werken

groetjes oet mooi Holwier

• 14 Januari 2012 - 09:10

Haydée Rodriguez:

Beste Hilly, nog steeds naar jullie zin zo te zien hebben jullie niet echt haast om te verhuizen want julliezitten toch goed, maar natuurlijk is niks lekkerder dan je eigen huisjes, veel succes hiermee.
    En ben je al gezellig bij de dutchclub geweest en heb je een glimp van Beatrix kunnen opvangen, ik dacht aan jullie toen ik zag dat ze in Oman was.
    Veel succes met alles verder Groetjes Haydée

• 14 Januari 2012 - 10:01

Alie Van Der Linde:

Hallo Bonne en Hilly,

Januari ziet er daar bij jullie toch heel anders uit hé.
    Toch ook weer speciaal dat leden van het koningshuis op bezoek zijn.
    Prachtige foto,s hoor.
    Ik vind het hartstikke leuk om jullie leven daar te volgen.
    Je moet wel over veel geduld beschikken, maar het leven is daar sowieso minder gestresst mag ik aannemen en alles went.
    Tot een volgende keer.

Groetjes van Alie

• 14 Januari 2012 - 13:32

Ria:

mooi land zo te zien en lekker warm groetjes uit nieuwolda tot de volgende bericht straks effe naar tHamerik opening mooi geworden ben van de week nog effe bij corrie geweest.

• 14 Januari 2012 - 15:11

Ria R:

De omgeving ziet er heerlijk relaxed uit! Nu nog even de woning inrichten en dan is het genieten geblazen.
    Ik ben benieuwd!

• 14 Januari 2012 - 18:15

Dinaausema:

Blij te lezen dat alles oke is en jullie goed in Oman zijn aangekomen.Je hebt je al op Oman gestort lees ik Hillie.Je past je altijd gemakkelijk aan.
    Hier alles oke in Spanje.Het lopen gaat weer prima.Het is hier ook alle dagen prachtig weer
    Groetjes Dina

• 14 Januari 2012 - 18:23

Anita:

Ziet er weer prachtig uit vooral bij het koffiehuisje.Ik verlang naar de zomer als je dat ziet,maar dat zal nog wel een poosje duren, hier hebben we nachtvorst brrrr.
    Beatrix was een grote discussie op het nieuws vanwege het hoofddoekje
    Het appartement schiet dus al op.Ben benieuwt hoe straks alles eruit gaat zien.
    Groetjes Johnny Anita ,Mel en een poot van Sita

• 18 Januari 2012 - 20:31

Piet En Derkiana:

Hoi Bonne en Hilly.
    Fijn om te lezen dat het jullie zo naar de zin gaat. Ziet er allemaal mooi uit en zo te zien is het weer beter dan hier. Hebben jullie het huis al een beetje op orde. We blijven jullie volgen en wachten vol spanning op de volgende blog. Had wel verwacht je samen met Bea ergens op tv of in de krant te zien.
    Groetjes uit Scheemda van P&D

• 29 Januari 2012 - 09:36

Bernard, Tita Cheret:

Hoi Bonne en Hilly,

Leuk te lezen dat nu alles op zijn plek valt. EEn eigen stekkie is natuurlijk het moiste wat er is.
    Nu maar gauw aan het wrerk en Hilly lekker luieren toch?
    We houden de reisverslagen wel in de gaten en vinden het leuk ze te lezen.
    Het hoofddoekje van Beatrix heeft hier in Nederland voor veel ophef gezorgd. Je raad het al Geert W.

groetjes ennog heel veel plezier.
    Tita en Bernard