RIA - Reisverslag uit Masqat, Oman van Hilly-Bonne Stienstra - WaarBenJij.nu RIA - Reisverslag uit Masqat, Oman van Hilly-Bonne Stienstra - WaarBenJij.nu

RIA

Door: Hilly en Bonne

Blijf op de hoogte en volg Hilly-Bonne

24 Februari 2012 | Oman, Masqat

Vrijdagavond om 22.00 uur hebben wij Ria van het vliegveld gehaald en daarna op het dakterras om 23.00 uur nog even een wijntje gedronken. De houseboy had keurig voor een koelbox en glazen gezorgd. Met niet te versmaden komkommer en mandarijn. Het parkfestival dat eind februari afgelopen is, was voor Ria nog even leuk om mee te maken, dans en muziek en als sluitstuk een prachtige watershow. Ria werd uit het publiek geplukt en moest op de knieën zitten terwijl kinderen haar met rijst bestrooiden. De houseboy vindt het geweldig dat Ria hier is, want hij is gek op strijken. Natuurlijk hebben we al gewinkeld en gezwommen. Deze week voor het eerst zelf gekookt! We hebben eindelijk gas. Bloemkool met sla, gekookte aardappelen en vissticks. Heerlijk en tussen de middag (Bonne komt van 13.00 tot 15.00 uur thuis) lekker een gebakken eitje. Ria had voor donderdag een autoroute uitgezocht, naar een souck (overdekte markt) en een soort veemarkt en meerdere attracties. We zijn er na lang zoeken nooit aangekomen, maar hebben toch prachtige dingen gezien. Sinds vandaag hebben we thuis internet, het gaat nu snel allemaal. Dus ik kan nu antwoorden en het gaat niet meer via Bonne’s werk. Voor Ria haar familie staan er wat extra foto’s van haar op de site. Volgende week het vervolg van haar zwerftocht.
En echt tot mails!

• 24 Februari 2012 - 19:32

Anja:

weer een reactie van mij niet geplaatst ik word er een beetje hopeloos van, maar,ja.
    maar even weer een versnelde versie.
    Leuk al die verhalen en wat zullen jullie lekker gegeten hebben van jullie eigen brouwsel weer eens??
    Nog leuker zijn ook de foto`s geniet er maar lekker van en ik wacht op het volgende bericht..
    groetjes anja

• 24 Februari 2012 - 21:35

Haydee Rodriguez:

Zo te zien hebben jullie het gezellig met Ria, en na 3x vragen niet gevonden en zo te zien wel een leuke dag geahd, mooie foto's weer zoals altijd.
    Ook een mooi verslag zoals altijd. tot horens Haydée

• 25 Februari 2012 - 12:41

Sita:

Heerlijk bloemkool met aardappelen! Het lijkt thuis wel..... Jullie zullen er ook wel van genoten hebben na 2 maanden buiten de deur eten??
    Ria,doe je best!! En laat wat mooie tips voor me achter........
    Ennuuuuu mooie slaapkamer.......hihihi

• 25 Februari 2012 - 18:30

Annie Kuijpers:

Heeeeeeee wat een gezelligheid,loge uit Nederland,en wat een prachtige foto s.Lekker genieten.
    groeten uit Sneek

• 27 Februari 2012 - 18:01

Vader Ria:

leuk verslag over de eerst dagen van ria's bezoek Het ritueel met de rijst heb ik niet begrepen.
    Komt ria straks "bekeerd"terug? Foto's zijn mooi,geniet de komende tijd.
    Groeten uit Haren aan allen.
    "Oman "Oman" watn boudel

• 01 Maart 2012 - 11:58

Sietie Minnema:

zo af en toe even kijken naar jullie pracht foto.smaar het verhaal van de kapper.prachter.ga jij ook nog hilly.leuk iedee als sieta komt.hahahahet is mooi om jullie zo te zien genieten.blijf jullie volgen.en geniet mee.gr uit leeuwarden.zus van sieta.