Kerstdiner nummer 2 - Reisverslag uit Dhaka, Bangladesh van Hilly-Bonne Stienstra - WaarBenJij.nu Kerstdiner nummer 2 - Reisverslag uit Dhaka, Bangladesh van Hilly-Bonne Stienstra - WaarBenJij.nu

Kerstdiner nummer 2

Door: Bonne en Hilly

Blijf op de hoogte en volg Hilly-Bonne

26 December 2008 | Bangladesh, Dhaka

's Avonds om 19.00 uur werden we verwacht in de Dutchclub.
Schitterend versierd en prachtig gedekte tafels.
Eerst borrelen en toen het diner waarvan ik de menukaart bij de foto's heb geplaatst.
Wij zaten aan tafel met een Japanse familie, vader (werkzaam aan de Japanse school hier) moeder en dochter en een "black beauty" uit Soedan, die werkt voor de VN om de boeren hier te begeleiden.
Het was heel gezellig en we hebben heerlijk gegeten, met kerstmuziek op de achtergrond.
De Soedanees is hier nog maar een week en zit nu in het Hotel waar wij ook zaten en is ook op zoek naar een appartement, ik zal zondag (is hier maandag) even hier en daar voor hem vragen.
Jullie snappen wel dat eerste Kerstdag voor ons een dag was vol tegenstrijdigheden maar wel heel gezellig.
Tot mails, groetjes Bonne en Hilly.

• 26 December 2008 - 10:33

Pjøstbezørger :

hjøi bjønne ejn hilly
    is zjeker ajllemajajl tjegenstjrijdig ajllemajajl, arm ejn rjijk ejn hjøe mjensen mjet ejlkaar ljeven ejn mjet gjasten øjmgaan (jullie zjijn njet pjrins ejn prinses) maar ijs wjel ejejn hjele bjelevenis wjat jjullie ajl ijn ejejn kjørte tjijd hjebben bjeleeft. nog vjeel pjlezier 2e kjerstdag

• 26 December 2008 - 14:29

Corrie:

ik hebt overstaande metveel interesse in me opgenomen wat een belevenis wat jullie overkomt en wij hier maar klagen Mocht van MARIANop haar laptop even met je keuvelen goed uiteinde en veel liefs

• 26 December 2008 - 19:46

Diete:

Leuk belevenissen Hilly,wij hebben vandaag de elfstedentocht per voet en per bus gedaan i.v.m.het 100 jaarlijkse bestaan van de elfstedenvereniging samen met Henk en Afke was hartstikkende leuk en hebben nu rooie wangen van de hele dag buiten wezen,het vriest hier momenteel de schaatsen kunnen worden geslepen.We gaan dinsdag 30december weer met de hele buurt oliebollen bakken en Komen Hilde en Tjis en bas en Eddy + kids ook allemaal altijd reuze gezellig.Geniet heerlijk van mijn vacantie en Sytze heeft ook vrij tot 5 januari,hij had een prachtig kerstpakket van z.n werk nu toedeloe groetjes Sytze en Diete

• 26 December 2008 - 20:07

Petra:

Zo,zo deze kerst is wel even anders dan anders. We hadden jou kerstkaart zoals gewoonlijk weer als eerste binnen en kompleet met route beschrijving. Als we in de buurt zijn komen we zeker langs. We bijven jullie volgen. Groejes Atze en Petra

• 27 December 2008 - 16:42

Klara:

dat ziet er fantastisch uitFijn dat het zo goed gaat.We zijn in D'zijl.Naar de ijsbaan geweest van Seaports,heel erg leuk met de kids.Gisteren gourmetten.Jac.zit in peru.Gr.Heitmemkagevbrupe

• 27 December 2008 - 19:06

Willy En Jappie:

Hallo Hilly en Bonne,
    eindelijk even tijd gehad om te zien hoe het met jullie is, daar in dat verre land. De kerstboom staat bij jullie ook al zagen we en het kerstdiner is alweer achter de rug. Dat gaat
    gelukkig allemaal daar ook door!! Het zal wel even wennen zijn allemaal, maar ja, it is net oars!! in ieder geval een heel gelukkig oud jaar en heel veel geluk en gezondheid in 2009!! We blijven jullie volgen en mailen!! Groetjes van Jappie en Willy