NOG STEEDS GEEN INTERNET! - Reisverslag uit Masqat, Oman van Hilly-Bonne Stienstra - WaarBenJij.nu NOG STEEDS GEEN INTERNET! - Reisverslag uit Masqat, Oman van Hilly-Bonne Stienstra - WaarBenJij.nu

NOG STEEDS GEEN INTERNET!

Door: Hilly en Bonne

Blijf op de hoogte en volg Hilly-Bonne

31 December 2011 | Oman, Masqat

Zodra wij internet hebben wordt de weblog bijgehouden.

Iedereen een geweldig 2012
toegewenst.

Groetjes Bonne en Hilly

Tot mails

  • 31 December 2011 - 08:08

    Trea:

    Hoi
    Leuk weer iets te horen

    Alvast veul zegen


  • 31 December 2011 - 10:21

    Monique Quanjel:

    Hallo Bonne en Hillie,
    ik vroeg me laatst al af waar jullie nu zouden zitten! Oman dus. Ik wens jullie een gelukkig 2012!

  • 31 December 2011 - 13:53

    Anja Koerts:

    Hallo Daar in verweggiestan, ook wij wensen jullie een heel gelukkig 2012!!!
    met ook heel veel gezondheid en ik zie jullie verslagen wel verschijnen ben er benieuwd naar.
    groetjes anja

  • 31 December 2011 - 15:14

    Haydee Rodriguez:

    Hoop binnenkort jullie verslagen te mogen lezen.

    Verder wens ik jullie een toffe tijd toe en een voorspoedig 2012


  • 31 December 2011 - 15:19

    Maaike,Harry En Kids:

    Hallo buurtjes, fijn om eindelijk wat van jullie te horen ! We wensen jullie een gelukkig en vooral een gezond 2012 toe.

  • 31 December 2011 - 16:36

    Willem En Alie:

    Geweldig dat jullie goed zijn aangekomen!!

    Jullie ook een spetterend 2012 gewenst en heel veel succes, voorspoed en geluk in Muscat.

    We hopen spoedig jullie verhalen te lezen.

    Groetjes van Willem en Alie

  • 31 December 2011 - 17:39

    Tonny Silvius:

    Ha goeie, Bonne en Hilly!

    Natuurlijk wensen wij jullie ook een gezond en succesvol 2012 toe, en zijn benieuwd naar jullie ervaringen daar in Oman!

    groetjes van Tonny

  • 31 December 2011 - 20:04

    Sytze En Diete:

    Hoi daar....Het is hier een druilerige oudejaarsavond,dan hebben jullie het daar een stuk beter.Gister 30/12 300 oliebollen gebakken en allemaal verdeeld en ze waren weer overheerlijk,3 liter soep gemaakt en de pan was helemaal leeg.Nu alvast een goede jaarswisseling toegewenst en tot snel hoop dat je snel mail hebt.De groetjes van ons allemaal uit sneek

  • 01 Januari 2012 - 09:30

    Ria:

    Hoi hoi,

    Ik heb ook even problemen gehad met de internetverbinding,vandaar deze verlate reactie.
    Natuurlijk wens ik jullie een fantastistisch jaar in Oman!
    Veel succes met alle obstakels,maar daar draaien jullie je hand niet meer voor om.
    Groetjes uit Zwolle,
    Ria

  • 01 Januari 2012 - 13:20

    Jannie:

    Ik wens jullie een Gelukkig en vooral gezond 2012, onze schriftelijke wens ligt waarschijnlijk in Nieuwwolda; ik wist niet wanneer jullie vertrokken. Ik zie uit naar de volgende verslagen!!

  • 01 Januari 2012 - 20:29

    Sita:

    Hey flutterkes,

    Ik hoop dat het internet er snel komt!!!!
    Aan de foto's te zien is het toch wel warm daar hoor!! De warmte straalt er af!!!
    Zeker als je hier net door de regen bent geweest! Een groot verschil.....
    Ik ga aftellen!!!! hahaha

    En wat mijn toekomst betreft????
    Ik ben er uit!!!!!! Ik wordt fotomodel!!!! hihihi

    Tot gauw flutterkes

  • 07 Januari 2012 - 16:02

    Harma:

    Een gelukkig, liefdevol, succesvol maar bovenal een gezond 2012 gewenst!!
    Geniet er met volle teugen van daar in Oman!!

  • 09 Januari 2012 - 23:01

    Alinda:

    Heey luitjes,

    Van ons nog de beste wensen voor 2012.
    Heb je al een volleybalveld gevonden?haha.
    Hier gaat het net als anders, dus lekker!

    Lieve groetjes ook van Kor en de kids

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hilly-Bonne

Dit maal zijn wij zijn gaan werken voor een lokale aannemer in Oman. Bonne heeft er een baan gekregen als "Operartions Manager" en geeft leiding aan circa 600 mensen. Dit aantal is sterk afhankelijk van het aantal projecten dat onderhanden is. Het leiding geven gaat gelukkig door middel van tussenpersonen zoals site engineers, foreman enz. Als directe staf functioneren wij binnen een groep van 40 man/vrouw.

Actief sinds 25 Nov. 2008
Verslag gelezen: 532
Totaal aantal bezoekers 212663

Voorgaande reizen:

30 September 2008 - 14 September 2009

Bangladesh

21 December 2011 - 30 November -0001

Het Arabisch Schiereiland

Landen bezocht: